Translate

czwartek, 7 marca 2013

Moda dla malych dziewczynek - inspiracje z internetu


W internecie mozna znalezc mnostwo inspiracji dotyczacych mody dzieciecej. Ostatnio wieczorami przegladalam google i wyszukiwalam zdjecia dzieciecych stylizacji czy ubran, a te ktore wpadly mi w oku, mozecie teraz ogladac ponizej. 

zrodlo : babyonline.pl
zrodlo : H&M PL 
zrodlo : H&M PL 

Zrodlo : babyonline.pl


Ta stylizacja jest niesamowita. Bardzo podoba mi sie trencz i spodnie. 

sofilevesque.blogspot.com
Tutaj podobaja mi sie najbardziej buciki z fredzlami. 
theberry.com

Ta dziewczynka jest przesliczna. Ma piekne wlosy, a zielony kolor sukienki podkresla tylko jej urode. 

stylio.pl

Kazda z ponizszych stylizacji jest urocza. Wyobrazam sobie jak slicznie wygladalaby moja corcia w tych ubraniach. 

Zara Kids UK
Urocza mala modelka ;) 
pinterest.com

Te wdzianko przykulo od razu moja uwage. Mala wyglada swietnie !

missindiedesigns.blogspot.com

Fajne buciki i koczek. 

weheartit.com


Tutaj rowniez spodobalo mi sie cale zdjecie. Kanarkowy plaszcz i czapka rozpromiennia najpochmurniejszy dzien ! :) 
pinterest.com

Sliczna mala azjatycka modelka w uroczym futerku. 

pinterest.com

Kolejne bardzo ciekawe stylizacje dla malych dziewczynek. 

theberry.com

Nie podobaja mi sie takie buty dla dziecka, ale tutaj jakos tak wszystko do siebie pasuje ;) 

www.bellissimakids.com
Paryski szyk na malej modelce :) Klasycznie i z wdziekiem ;) 
tumbrl.com

Paski w tym sezonie beda modne :P 

www.miraclebabyblog.com

Klasyczny stroj prosto z Francji. 

www.smudgetikka.com
Japan style dla malych strojnisi :) 

www.aliexpress.com

Ciekawe zestawienie kolorow :) 


Bialy beret, blekitna prosta sukienka. I like it ! 


Polaczenie bieli z ...

ZARA KIDS 

Zara Kids UK

Zara Kids UK

Monster High na topie u mojej corki :) 
Zara Kids UK 
ZARA KIDS 



U mnie w miescie nie ma ZARY. Tzn. jest, ale sprzedaja tam sukienki SARI, bo to ZARA na dzielnicy muzulmanskiej :) 

A czy Wam sie cos tutaj spodobalo ? :) 

9 komentarzy:

  1. Te dwie rzeczy z Zary to u siebie pokazywałam - jeansowa koszula już w koszyku.Uwielbiam Zarę i najczęściej tam kupuję dla Mai ciuchy.
    Niektóre stylizacje co pokazałaś nie są w moim guście np.ten z Paryża.
    Muszę Mai kupić trencz nowy, miałyśmy z Zary właśnie kremowy ale już za mały, i zaś chyba kupię podobny co miałyśmy :))) Najbardziej podoba mi się stylizacja ze zdjęcia nr.6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta piękna dziewczynka w zielonej kiecce z Zary piękna.Kusiłam się na taką sukienkę dla Mai ale kobaltową i w końcu nie kupiłam bo w sumie na co dzień chyba zbyt elegancka.

      Usuń
    2. A my rzecz jasna Zary nie mamy :P

      Usuń
  2. ooo ale fajna notka :) Lubię to ;) I modelki i ciuszki świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie jeszcze kilka takich podobnych :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ciuszki dla dzieci szczegolnie dla dziewczynek.Kupuj i stroj Swoja coreczke bo jak Ci dorosnie tak jak mi to sama bedzie juz sobie ciuszki wybierac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ona juz teraz sama chce sobie wybierac ;)

      Usuń
  4. Super notka, fajne te stylizacje:)))

    OdpowiedzUsuń

Masz cos madrego i ciekawego do napisania ? Zapraszam ;) Glupot i obelg pod moim i mojej rodziny adresem tolerowac nie bede, wiec sobie mozesz te komentarze wiesz, gdzie wsadzic !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...